piątek, 3 kwietnia 2015

Kosmetyki jakich używam, pielęgnacja twarzy

Witam!

Powracam po długiej przerwie. Tak, od dziś, przynajmniej raz w tygodniu będę umieszczać pościaki, a to oznacza, że znowu będziecie mogły czytać i oglądać te moje ''bzdety''o kosmetykach i nie tylko.
A więc, dzisiejszy, pierwszy od bardzo dawna post dotyczy pielęgnacji mojej twarzy, jak zresztą widać na fotce u góry.

Codziennie używam płynu micelarnego Garnier 3w1 do skóry wrażliwej, który super oczyszcza buźkę z makijażu i zanieczyszczeń.
Micel spłukuje wodą, choć nie trzeba ale wole usunąć zbędną warstwę chemii aby tonik miał lepsze pole do popisu i nie wchodził w interakcję z resztkami tego specyfiku. 

Tonik hibiskusowy z Sylveco - fajnie delikatnie nawilża, koi i dodaje blasku cerze. 

Peelingi używam 1-2 razy w tygodniu i zawsze jest to Avon planet spa Głęboko oczyszczający peeling do twarzy z minerałami z Morza Martwego oraz L'Orient Złuszczający peeling do twarzy z sokiem z bambusa (mój niezastąpiony lecz drogi). 

Ostatnio polubiłam maseczkę z ziaji 'Liście zielonej oliwki' oczyszczająco - ściągającą i stosuję ją od czasu do czasu po wykonaniu peelingu.

W TYM POŚCIE chciałam po krótce zapoznać Was z kosmetykami których używam, ale już niedługo każdy ten produkt doczeka się osobnej recenzji. 



Radosnych Świąt Wielkanocnych życzę Wam moi drodzy czytelnicy! ;*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz